Latest Movie :
Home » , , , , , » BEN HAYATTAYKEN İZLE | 720P TÜRKÇE ALTYAZILI HD

BEN HAYATTAYKEN İZLE | 720P TÜRKÇE ALTYAZILI HD

Rate it :

Uçaklar Söndür ve Kurtar Film izle
Ben Hayattayken 2014 yapımı gerilim korku filmi. Júnior (Marat Descartes) evliliğini ve işini kaybettikten sonra babasının evine taşınır. Bruna (Sandy Leah) adında çekici bir kadın da evde kiracı olarak yaşamaktadır. Júnior geçmişten günümüze gelen garip nesneleri araştırıp bulmaktadır. Bu araştırmaları sırasında baş döndürücü bir kısır döngünün içine girecektir. Sitemizden 720p seçeneğiyle Ben Hayattayken hd izleyebilirsiniz. Sitemizdeki tüm Ben Hayattayken izleyicilerine iyi seyirler dileriz.

Tür: 2014 Filmleri, Altyazılı Filmler, Dram Filmleri, Gerilim Filmleri, Gizem, Yabancı Filmler

Yapım: 2014 Brezilya

IMDB Puanı: 6.5

Yönetmen: Marco Dutra

Oyuncular: Antônio Fagundes, Marat Descartes, Sandy Leah
Share this article :

Yorum Gönder

 

Popüler Filmler

TOP
Copyright © 2014. Film izle HD - All Rights Reserved
Template Created by ThemeXpose